Antreprenori locali. Grupul Cris-Tim estimează afaceri de 175 mil. euro în 2019
Grupul Cris-Tim, activ în sectorul mezelurilor şi al lactatelor, mizează în acest an pe o creştere a cifrei de afaceri de circa 14% faţă de anul trecut, până la circa 175 de milioane de euro, conform calculelor ZF făcute pe baza informaţiilor furnizate de Radu Timiş, preşedintele grupului. El afirmă că anul trecut grupul a realizat un rulaj de 154 de milioane de euro.
„Anul trecut a fost foarte bun pentru grupul Cris-Tim, ne-am atins toate obiectivele şi am făcut investiţii mai mari decât cele estimate. Ne-am bugetat iniţial investiţii de opt milioane de euro şi am investit în final 20 de milioane de euro. A fost cel mai bun an din istoria Cris-Tim. Am pus management, sisteme, managementul calităţii la punct. De asemenea, am continuat inovaţiile prin lansarea produselor cu eticheta „Mai multă carne“. Iar anul acesta vom avea rezultate şi mai bune decât am avut anul trecut“, a spus Radu Timiş, unul dintre cei mai importanţi antreprenori locali.
Grupul Cris-Tim are însă în portofoliu trei categorii mari de produse, şi anume mezeluri, lactate şi produse ready-meal (mâncare gata preparată). De asemenea, anul acesta, compania va lansa şi propriul brand de vinuri. Cris-Tim exportă 15% din producţia de mezeluri în 18 ţări din Europa precum Anglia, Spania, Malta, Italia, Germania şi Cipru.