Antreprenori locali. Grupul Cris-Tim estimează afaceri de 175 mil. euro în 2019

Autor: Mădălina Panaete 16.01.2019

Grupul Cris-Tim, activ în sectorul mezelurilor şi al lac­ta­telor, mizează în acest an pe o creştere a cifrei de afaceri de circa 14% faţă de anul trecut, până la circa 175 de mi­lioa­ne de euro, conform calculelor ZF făcute pe baza infor­maţiilor furnizate de Radu Timiş, preşedintele grupului. El afirmă că anul trecut grupul a realizat un rulaj de 154 de milioane de euro.

„Anul trecut a fost foarte bun pentru grupul Cris-Tim, ne-am atins toate obiectivele şi am făcut investiţii mai mari decât cele estimate. Ne-am bugetat iniţial investiţii de opt milioane de euro şi am investit în final 20 de milioane de euro. A fost cel mai bun an din istoria Cris-Tim. Am pus management, sisteme, managementul calităţii la punct. De asemenea, am conti­nuat inovaţiile prin lansarea pro­du­selor cu eticheta „Mai multă car­ne“. Iar anul acesta vom avea rezul­ta­te şi mai bune decât am avut anul trecut“, a spus Radu Timiş, unul dintre cei mai importanţi antre­pre­nori locali.

Grupul Cris-Tim are însă în por­tofoliu trei categorii mari de pro­du­se, şi anume mezeluri, lactate şi produse ready-meal (mân­care gata preparată). De asemenea, anul acesta, compania va lansa şi propriul brand de vinuri. Cris-Tim exportă 15% din producţia de mezeluri în 18 ţări din Europa precum Anglia, Spania, Malta, Italia, Germania şi Cipru.