Bilanţ Glovo la 7 luni: 300.000 de produse livrate, 2.000 de curieri şi 150 de parteneri pe piaţa locală

Autor: Ioana Nita 17.01.2019

Glovo, start-up-ul înfiinţat în 2015 în Barcelona care le permite utilizatorilor de smartphone-uri să comande direct de pe mobil orice îşi doresc, a inter­me­diat în decurs de şapte luni de la in­tra­rea pe piaţa locală vânzarea a 300.000 de produse în valoare totală de peste 7,5 mil. lei, majoritatea – circa 75-80% - fiind din categoria restaurante.

„Valoarea medie a unei comenzi s-a situat la 50 lei. În prezent avem înrolaţi peste 2.000 de curieri şi peste 150 de parteneri“, a declarat Victor Răcăriu, directorul general al Glovo România. Start-up-ul spaniol s-a lansat pe piaţa din România, în Bucureşti, în primăvara anului trecut, investiţia alocată pentru dezvoltarea locală ridicându-se la 2 milioane euro pentru doi ani. În prima jumătate a acestui an, aplicaţia urmează să fie lansată şi în Cluj-Napoca, Timişoara şi Iaşi. Răcăriu estimează că start-up-ul va ajunge la pragul de rentabilitate pe plan local la finalul acestui an.