Interviu. Ambiţia Alexandrei Copos de Prada cu lanţul de magazine ANA Pan: dublarea reţelei şi vânzări de 15 mil. euro în cinci ani

Autor: Mirabela Tiron 18.01.2019

♦ „Avem o listă cu 13 zone de interes în Bucureşti, începem căutările pentru spaţii stradale“.

♦ „Am analizat unde vrem să ne poziţionăm în următorii cinci ani, ne distanţăm de zona de concept de cofetărie şi punem accent pe gama de mâncare proaspătă“.



Alexandra Copos de Prada, fiica omului de afaceri George Copos şi a Cristianei Copos, stabilită în Londra în urmă cu trei ani, dar implicată în dezvoltarea lanţului de magazine ANA Pan, ţinteşte afaceri de 15 milioane de euro şi peste 25 de magazine în următorii cinci ani. Reţeaua are în prezent 11 unităţi şi afaceri de 6 milioane de euro.

Alexandra Copos de Prada se ocupă în paralel şi de programe de învăţare, după ce a pus bazele unei platforme interactive (Moon­star), care are clienţi atât în Londra, cât şi în România.

„ANA Pan rămâne prioritară. Fac naveta săptămânal între Londra şi Bucureşti. Am consolidat zona de proceduri şi partea operaţională, iar anul acesta ne uităm să creştem cu 25-30%, avem în plan deschiderea a două magazine“, spune Alexandra Copos de Prada, într-un interviu pentru ZF.