Alexandra Copos de Prada a dezvoltat o platformă de învăţare cu fonduri Start-Up Nation. Este un program foarte bun, ar trebui susţinut şi cu module despre cum să dezvolţi un business

Autor: Mirabela Tiron 18.01.2019

Alexandra Copos  de Prada, fiica omului de afaceri  George Copos şi a Cristianei Copos,  a dezvoltat o platformă interactivă de învăţare, Moonstar, aplicând  pentru fondurile din programul Start-Up Nation în 2017.

„Am lansat Moonstar acum doi ani de zile cu o parteneră, am investit 50.000 de euro prin fonduri Start-Up Nation. Am petrecut un an să dezvoltăm zona de platformă. Planul este de-a dezvolta un business strict pe zona de training şi să ajungă la 100 de milioane de lire în zece ani”.  Antreprenoarea mai afirmă că Start -Up Nation este un program foarte bun, ce le dă şansa tinerilor să înveţe ce înseamnă să fii antreprenor. 

„Trebuie să ai grijă să îţi dezvolţi un business care să fie sustenabil. Sunt curioasă câte business-uri supravieţuiesc. Ar fi nevoie şi de programe de training şi de mentorat, statul să spună că poţi să iei fonduri dacă ai trecut prin şase module despre cum să dezvolţi un business. Trebuie susţinut şi prin dezvoltarea de know-how”. 

Absolventă a mai multor universităţi de prestigiu (Princeton University, MBA la Wharton Business School, master la Harvard University), ea a revenit în România în 2014 când a preluat conducerea lanţului ANA PAN. 

În urmă cu trei ani s-a mutat la Londra, de unde continuă să coordoneze activitatea lanţului de cofetării. În prezent, Moonstar Ventures oferă traininguri pentru clienţi din Anglia, printre care compania Dishoom, cunoscută pentru cafenelele de inspiraţie indiană şi care are 1.000 de angajaţi în Marea Britanie, dar şi pentru clienţi din România.