Penny Market: Avem bugetate 20-25 de deschideri pentru 2019

Autor: Cristina Roşca 18.01.2019

Retailerul de tip discount Penny Market are pe plan local peste 230 de magazine şi vrea să deschidă alte 20-25 de unităţi în 2019, un ritm mai alert decât anul trecut.

Prin comparaţie, în 2018 au fost deschise 15 magazine Penny Market şi au fost remodelate altele. Planul companiei vizează atingerea pragului de 400 de magazine până în 2025.

„În 2018 am deschis 15 magazine, toate pe formatul Future Store (noul format al companiei - n. red.), în oraşe precum Târgu-Jiu, Breaza sau Bucureşti“, spune Daniel Gross, director general al REWE România, com­pa­­nia care operează ma­ga­zinele Penny Market. Tot în 2018 compania a continuat procesul de remodelare a magazi­nelor deja existente, pro­ces început anterior (martie 2015) şi finalizat recent (noiembrie 2018) în urma unor investiţii totale de 120 mil. lei. „Re­mode­larea magazinelor în format Future Store a avut un impact pozitiv (...). 2018 fost un an bun, în linie cu ceea ce ne-am propus. Am continuat pro­iectele începute în 2017 şi am finalizat remodelarea tuturor magazinelor în format Future Store, dar şi extinderea capacităţilor logistice. Cifrele au evoluat conform planului. Rezultatele pozitive provin din creşterea puterii de cumpărare, dezvoltarea intensivă, dar şi din expansiune“, spune Daniel Gross.

El nu înaintează acum cifre privind businessul, dar la jumătatea anului trecut declara că retailerul va menţine rata de creştere din 2017 versus 2016.

Afacerile Rewe Ro­mânia au mers spre 3 mld. lei în 2017 după un avans de aproape 5%.

Executivul se d­e­clară optimist şi pentru 2019 totodată.