10.000 de români s-au jucat în ultimele trei luni pe platforma de educaţie financiară lansată de Provident

Autor: Roxana Rosu 21.01.2019

Platforma de educaţie financiară prin jocuri ”Ştii cu banii”, lansată de Provident în luna octombrie 2018, a înregistrat aproape 10.000 de utilizatori  şi o durată medie a sesiunii de peste 4 minute în ultimele trei luni, scopul acestei iniţiative fiind creşterea gradului de educaţie financiară.

În plus, platforma a înregistrat peste un milion de vizualizări în cele trei luni de funcţionare.

Gândită ca o extensie a portalului SigurantaFinanciara.ro, platforma oferă acces şi explicaţii, în diferite forme şi sub diverse tipuri de joc, la peste 150 de termeni financiari utili pentru viaţa de zi cu zi.

Având în vedere succesul platformei, Provident a decis să integreze în www.sigurantafinanciara.ro unul dintre cele mai accesate jocuri din platformă – Spânzurătoarea – pentru a da posibilitatea utilizatorilor să acceseze oricând şi oriunde jocul. Toţi cei aproape 400 de termeni din cadrul jocului sunt din sfera financiară şi a arăta şi noilor vizitatori o parte a conţinutului disponibil în platforma de educaţie financiară.

Aproape o treime din utilizatori au vârsta cuprinsă între 25 şi 34 de ani. Fiecare dintre segmentele de vârstă 35-44 de ani şi 55-64 de ani se apropie de o cincime din totalul utilizatorilor. Două treimi dintre utilizatorii platformei sunt femei. Utilizatorii platformei sunt, în proporţie de peste 31%, public masculin şi, respectiv, aproape 67% feminin. Fiecare dintre segmentele de vârstă 25-34 de ani şi 55-64 de ani se apropie de un sfert din totalul utilizatorilor şi conduc în clasamentul demografic, iar poziţia a treia este ocupată de categoria 35-44 de ani.

Utilizatorii Ştii cu banii au acces la 12 jocuri, cu diferite praguri de dificultate, care combină divertismentul cu educaţia financiară, trecând de la noţiuni elementare, până la întrebări aplicate, totul cu scopul de a transmite mai clar şi mai eficient informaţiile.