evoMAG.ro: Bugetul pentru produsele din categoria sport a crescut cu 30%, la 400 lei

Autor: Ioana Nita 24.01.2019

Magazinul online evoMAG, unul dintre principalii jucători IT&C de pe piaţa de comerţ electronică din România, a înregistrat anul trecut o creştere de aproape 80% a vânzărilor din categoria „sport & fitness”, bugetul mediu pe care îl alocă românii pentru acest tip de produse ajungând la 400 lei, plus 30% faţă de 2017. „Pentru anul acesta estimăm o creştere de 50% a vânzărilor de produse de acest gen. În prezent avem în categorie circa 8.600 de repere şi, datorită cererii mari, vom adăuga acestui segment, în 2019, peste 2.500 de noi produse”, a declarat Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG. 

Cele mai vândute produse pentru sport sunt din categoria echipamentelor indoor – benzi de alergat, steppere, biciclete fitness. Acestora li se adaugă produselor pentru sport în aer liber precum trotinetele electrice şi bicicletele electrice, dar şi dispozitivele destinate monitorizării activităţii sportive -  brăţări fitness şi ceasuri sportive care monitorizează paşii făcuţi, distanţele parcurse şi caloriile consumate.