Honor şi-a fixat ţintele pentru România: 3% din vânzările de smartphone-uri în 2019 şi 7% în 2020

Autor: Adrian Seceleanu 24.01.2019

Honor, al doilea brand sub care gigantul chinez Huawei atacă piaţa de smartphone-uri începând cu anul 2013, va fi adus în România de distribuitorul TCCM, lansarea oficială fiind programată în februarie.



Gigantul chinez Huawei, al doilea jucător de pe piaţa de smart­phone-uri şi unul dintre cei mai mari furnizori de echipamente de reţea şi ser­vicii pentru operatorii de telecom din Ro­mânia, va ataca piaţa locală şi sub bran­dul Honor, lansarea oficială fiind programată pentru luna februarie.

„România este o piaţă pe care nu o pu­tem ignora, astfel că am decis să ne lansăm operaţiunile în acest an. Suntem în curs de com­pletare a echipei care va gestiona busi­nessul din România. Cred că în prima jumă­tate a lunii februarie vom lansa oficial opera­ţiunile locale“, a declarat într-un interviu cu media din România Shen Wang, country manager, Honor pentru România şi Grecia.