Topul celor mai valoroase companii din sectorul bunurilor de larg consum şi agrobusiness

Autor: Mădălina Dediu Panaete 28.01.2019

Unsprezece companii din sectorul bunurilor de larg consum alimentare şi nealimentare şi din agrobusiness şi-au făcut loc în ediţia din 2018 a topului celor mai valoroase companii din România, cu una mai mult faţă de anul precedent, arată datele din Anuarul ZF Top 100 cele mai valoroase companii din România. 

Anul trecut, cea mai valoroasă companie din sectorul FMCG şi agrobusiness a fost Coca-Cola HBC România, liderul pieţei de băuturi răcoritoare. Compania a redevenit cea mai valoroasă companie din sectorul bunurilor de larg consum, după un an 2017 în care liderul a fost Ursus Breweries. Evoluţia valorii companiei vine în condiţiile în care 2017 a fost unul dintre cei mai buni ani din istorie pentru producătorul brandurilor Coca-Cola, Fanta, Sprite şi Dorna.