Îmbuteliatorul de apă Cumpăna: În ultimii doi ani ne-am concentrat pe divizia de cafea. Suntem optimişti pentru realizările noastre viitoare

Autor: Mădălina Dediu Panaete 28.01.2019

Luiza Dumistrăcel, brand manager al Cumpăna, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de apă în sistem de watercoolere, spune că anul trecut com­pania s-a extins în ţară cu încă trei filiale, în Târgu-Mureş, Suceava şi Arad, dar că cea mai mare parte dintre proiectele actuale ţin de Cumpăna Coffee Division, divizia de cafea a companiei.

„Începând cu 2015 am înfiinţat Cumpăna Coffee Division, divizie specializată în oferirea de produse şi servicii specifice industriei cafelei. În ultimii doi ani am dezvoltat cu precădere portofoliul de cafea şi espressoare pentru Cumpăna Coffee Division pentru a răspunde cerinţelor şi preferinţelor oricărui tip de consumator, iar cel mai nou produs pe care îl comercializăm este Lavazza Firma, cu nouă noi sortimente de cafea capsule şi espressoare, specifice acestui segment, de cafea în capsule“, a spus Luiza Dumistrăcel. Recent, Cumpăna a încheiat un parteneriat cu Coca-Cola HBC România, distribuitorul oficial al brandului Lavazza în România. Ea estimează că societatea va continua dezoltarea diviziei Cumpăna Coffee şi în perioada următoare prin investiţii şi proiecte noi. Compania mai distribuie şi alte branduri de cafea.