Adrian Simionescu, Estée Lauder: Am simţit o încetinire în evoluţia brandurilor like for like. Consumatorul vrea să încerce branduri noi
Autor:
Cristina Roşca
29.01.2019
♦ Gigantul american din industria cosmeticelor de lux Estée Lauder, care a intrat pe piaţa locală acum circa două decenii, are atât magazine proprii sub brandurile Mac şi Bobbi Brown, cât şi distribuţie către reţele partenere ♦ Compania şi-a dublat vânzările în doi ani, la 60 mil. lei.
„Estée Lauder România îşi propune pentru anul 2019 deschiderea în format monobrand a altor trei magazine, sub diferite branduri din actualul portofoliu al companiei, dezvoltarea platformelor de online pentru Estée Lauder şi Clinique şi, bineînţeles, dezvoltarea businessului şi către canalul de saloane, cu brandul Aveda, pe care dorim să îl lansăm în România“, spune Adrian Simionescu (41 de ani), country manager al companiei.