Magazinele de jucării ErFi Kids, plus 15% la afaceri în 2018. „Trendul din piaţă este către comerţul online“

Autor: Georgiana Mihalache 28.01.2019

Magazinele de jucării ErFi Kids din Bucureşti, puse pe piaţă de antreprenoarea Alice Mitu, au ajuns la afaceri de circa 6,8 milioane de lei în 2018, după o creştere de 15% anul trecut. Antreprenoarea spune că tren­dul din piaţa de jucării la nivel global se în­dreaptă către comerţul online, jumătate dintre vânzările magazinelor pe care le conduce venind de pe site.

„Trendul pieţei pe nişa de producţie pe care noi o comercializăm e mai mult către comerţ online. Chiar dacă un cumpărător vine şi testează un cărucior, finalizarea vânzării are loc online, pentru că sunt costu­rile mai mici şi nu se reflectă în preţul pro­du­sului. E un trend general, este motivul pentru care în SUA cel mai mare retailer, Toy «R» Us, a închis magazinele“, a spus Alice Mitu. Ea a înfiinţat magazinele ErFi Kids, care funcţionează în Sun Plaza şi în zona Timpuri Noi din Capitală.