Sebastian Cosmor, LoveAds: Bugetul mediu pentru promovarea online pe Google şi Facebook se situează între 3.000 şi 5.000 euro/lună

Autor: Ioana Nita 30.01.2019

Agenţia locală de marketing digital LoveAds, înfiinţată în iulie anul trecut de Rareş Bănescu, fondatorul start-up-ului Retargeting.biz, împreună cu Sebastian Cosmor, specialist în mar­keting online, a rulat în decurs de circa şase luni bugete de peste 400.000 euro pentru promovarea clienţilor în mediul digital - Facebook, Instagram şi Google.

„Peste 80% din bugetul total mana­geriat pentru clienţii noştri au mers către Facebook. Ca urmare a naturii bu­siness-urilor şi specificului produselor, accesul către clienţi se face mai uşor prin intermediul Facebook, în detrimentul Google“, a declarat pentru ZF Sebas­tian Cosmor, cofondator al agenţiei LoveAds. El a adăugat că în ceea ce priveşte rata de conversie raportul Google vs. Facebook poate varia destul de mult, deoarece „businessurile au pro­duse şi tipologii de clienţi diferite, ceea ce face ca asemenea comparaţii să fie destul de greu de realizat“. În prezent, agenţia LoveAds are peste 20 de clienţi din diferite domenii de activitate, majoritatea activeând însă pe segmentul de modă, copii, înfrumu­seţare şi produse bio. Aceştia alocă în medie între 3.000 euro şi 5.000 de euro pe lună pentru promovarea online.