Compania farma Mylan România, plus 9% în 2018, iar pentru 2019 şi-a bugetat afaceri mai mari cu 0-12%. „Aducem noi produse pe piaţă, pe oncologie, imunologie şi tratamente antiretrovirale.“

Autor: Mirabela Tiron 07.02.2019

Mylan România (fosta Abbott Products România), care vinde lunar un milion de cutii  de medicamente pe piaţa locală, a finalizat anul 2018 cu afaceri mai mari cu 9% faţă de anul anterior, iar pentru acest an a bugetat afaceri mai mari cu două  cifre pe fondul lansării de noi produse.

„În acest an intrăm cu noi produse pe oncologie, imunologie şi aducem şi tra­tamente antiretrovirale (HIV). Estimăm că afacerile vor creşte cu 10-12% în acest an. Nevoia de medicamente este în continuare foarte mare pe piaţa locală, cred că piaţa va continua să crească“, a declarat pentru ZF Adrian Grecu, şeful companiei Mylan Ro­mânia. Compania vinde medicamentele originale în 2.000-3.000 de farmacii prin intermediul distribuitorilor cu care lucrează. Medicamentele vândute în România  de Mylan sunt aduse de la unităţile de producţie ale grupului, din SUA. Cota de piaţă a Mylan în România era, potrivit Cege­dim, de 1,5%, ceea ce pla­sează compania în top 20 pe piaţa locală, potrivit ultimelor date.