Carmen Voicu şi Mioara Ionescu au pariat 200.000 euro pe un business care rezolvă „to do list-urile“ clienţilor bogaţi

Ziarul Financiar 08.02.2019

În timp ce pentru multe businessuri criza financiară prin care a trecut România a reprezentat un punct de cotitură, Carmen Voicu şi Mioara Ionescu, două antrepre­noare cu experienţă în marketing şi turism, s-au gândit să o transforme într-o oportunitate şi au pus bazele Con­siergo, o companie de consultanţă şi servicii premium pentru clienţii care aleg timpul în locul banilor. 

„Anul 2010 aducea cu el, în plină perioadă de criză, nevoia companiilor de a-şi păstra clienţii, de a-i fideliza, în condiţiile în care bugetele de marketing se micşorau şi perioada cadourilor ce constau în vacanţe pentru clienţii importanţi sau în discounturi era la final. Am identificat această nevoie de fidelizare şi, deci, oportunitatea de business. Ne-am unit eforturile şi cunoştinţele în marketing, finanţe, turism şi evenimente şi am iniţiat această nouă piaţă în România, cea a serviciilor de concierge“, descrie antreprenoarea Carmen Voicu începuturile businessului, pornit alături de Mioara Ionescu cu o investiţie de 200.000 de euro din resurse proprii.

Articolul integral, pe www.businessmagazin.ro