Mihai Pătraşcu, evoMAG: Am încheiat 2018 cu afaceri de 21 mil. euro, plus 15%. Circa 40% dintre comenzi au fost făcute de pe mobil

Autor: Ioana Nita 08.02.2019

♦ Valoarea medie a unei comenzi a crescut cu 5%, la 730 lei.



Compania Evolution Prest Systems, care administrează magazinul online evoMAG.ro, unul dintre cei mai mari zece retaileri electro-IT de pe piaţa locală de comerţ electronic, şi-a majorat anul trecut afacerile cu 15%, la 21 milioane de euro, avansul fiind generat de cererea mare pentru telefoane mobile, tablete şi laptopuri, precum şi de diversificarea categoriilor de produse ale retailerului. Pe lângă produsele electro-IT, evoMAG comercializează şi articole auto, sportive, de îngrijire personală, pentru copii, decoraţiuni şi articole de casă şi bricolaj, precum şi poliţe de asigurare.

„În 2018 am înregistrat o cifră de afaceri de 21 de milioane de euro, în creştere cu 15% faţă de anul anterior. Am avut parte de o cerere mai mare din partea clienţilor, am diversificat cateroriile de produse şi am negociat preţuri mai bune”, a declarat pentru ZF Mihai Pătraşcu, fondatorul şi CEO-ul evoMAG. El a adăugat că rata de profitabilitate s-a situat la 0,5%, aceasta fiind specifică industriei de profil. În 2017, retailerul online a avut o cifră de afaceri de 18 milioane euro, în scădere anuală cu 3%.