Un tânăr de 33 de ani a pornit o afacere cu 5.000 de euro şi vrea să producă o alternativă sănătoasă la Nutella

Autor: Florentina Niţu 15.02.2019

Ciprian Scutar a pus bazele afacerii Nooca în iunie 2018, printr-o investiţie de 5.000 de euro, din fonduri proprii, însă activitatea businessului a început în luna ianuarie a acestui an, în mediul online.

În prezent, antreprenorul co­mer­cia­lizează unt de arahide, unt de migdale şi cremă de ciocolată.

„Totul a început din pasiune pentru gătit. Nu eram mulţumit de ce era în comerţ şi am început să fac unturi şi creme acasă. Am împărtăşit cu câţiva prieteni, iar ei m-au încurajat şi am dat curs ideii. Tot câţiva prietenii m-au ajutat să-mi fac site-ul, iar prietena mea s-a ocupat de logo-ul firmei. Am început cu o investiţie minimă, de 5.000 de euro, deşi m-am gândit la programul Start-Up Nation, dar a căzut, pentru că suntem din Bucureşti şi primim cu 15 puncte mai puţin“, povesteşte Ciprian Scutar, fondatorul brandului Nooca.

Produsele realizate în fabrică se vor adresa segmentului B2B, dar şi altor companii producătoare, din domeniul alimentar, precum laboratoarele de prăjituri.