GrowMaster: cum să atragi 10.000 de followeri pe Instagram?

Autor: Ioana Nita 11.02.2019

O nouă categorie de utilizatori profe­sionişti ai reţelelor de socializare  - aşa-nu­miţii „influenceri“ - vedete sau simpli utilizatori care au reuşit să atragă un număr de la câteva mii până la câteva milioane de urmăritori („followers“), a început să aibă o importanţă substanţială în expunerea şi promovarea brandurilor în mediul online, astfel că tot mai multe persoane vor să atingă acest statut, pentru a putea câştiga bani promovând produse şi servicii pentru branduri în mediul virtual.

Unul dintre cele mai utilizate medii de promovare a devenit Instagram- reţeaua de socializare concentrată pe fotografii şi clipuri video care înregistrează cea mai mare creştere în prezent.

Pentru ca un cont Instagram al unui utilizator obişnuit, al unei companii şi chiar şi al unei persoane publice să devină unul care deţine o bază solidă de urmăritori este nevoie de publicarea de conţinut pre­mium şi de alocarea unui buget pentru promovare, fie că este vorba de reclame sau de utilizarea unor platforme dedicate pentru creşterea vizibilităţii contului.