Piaţa modei se aglomerează, dar în continuare există nume noi care lipsesc de la startul unei „curse“ de 3,5 mld. euro. Primark anunţă planuri pentru Europa de Est
♦ Topshop, Kik şi 50 Styles sunt cele mai noi branduri care au intrat în cursa pentru cele 3,5 mld. euro pe care românii le cheltuie pe haine şi pantofi ♦ Pe piaţa din România sunt active peste 100 de branduri de îmbrăcăminte şi încăţăminte, per total, piaţa locală de modă fiind una dintre cele mai căutate de către retailerii străini din toată lumea ♦ Cine lipseşte?
Brandul britanic Topshop, unul dintre cele mai importante nume din moda mondială, urmează să intre pe piaţa locală din luna martie cu un magazin în centrul comercial Bucureşti Mall din Capitală. Retailerul, care va veni în România în sistem de franciză, se adaugă astfel unei liste lungi de mărci care şi-au pus România pe hartă, printre cele mai recente numărându-se şi discounterul german Kik şi reţeaua de magazine cu echipamente sportive 50 Styles din Polonia.