Piaţa modei se aglomerează, dar în continuare există nume noi care lipsesc de la startul unei „curse“ de 3,5 mld. euro. Primark anunţă planuri pentru Europa de Est

Autor: Cristina Roşca 12.02.2019

♦ Topshop, Kik şi 50 Styles sunt cele mai noi branduri care au intrat în cursa pentru cele 3,5 mld. euro pe care românii le cheltuie pe haine şi pantofi ♦ Pe piaţa din România sunt active peste 100 de branduri de îmbrăcăminte şi încăţăminte, per total, piaţa locală de modă fiind una dintre cele mai căutate de către retailerii străini din toată lumea ♦ Cine lipseşte?

Brandul britanic Topshop, unul dintre cele mai importante nume din moda mondială, ur­mează să intre pe piaţa locală din luna martie cu un ma­gazin în centrul comercial Bu­cureşti Mall din Ca­pitală. Retailerul, care va veni în România în sis­tem de franciză, se adaugă astfel unei liste lungi de mărci care şi-au pus România pe hartă, printre cele mai re­cente numărându-se şi discounterul german Kik şi reţeaua de maga­zine cu echipamente spor­tive 50 Styles din Polonia.