Zilingo, o platformă online de fashion din Singapore, evaluată la aproape 1 miliard de dolari

Autor: Ioana Nita 14.02.2019

Zilingo, o platformă online de tip marketplace dedicată modei, înfiinţată în urmă cu patru ani în Sigapore, a primit recent o finanţare de 226 milioane de dolari, tranzacţie în urma căreia start-up-ul a fost evaluat la aproape un miliard de dolari, potrivit Bloomberg.

Printre finanţatorii Zilingo se numără fondurile de capital Sequoia Capital şi Temasek Holdings Pte (Singapore). Ankiti Bose (27 ani), fondatoarea şi CEO-ul Zilingo, a lucrat în cadrul Sequoia India înainte de a pune bazele platformei online de fashion, împreună cu Dhruv Kapoor (28 ani), inginer de software la studioul de gaming Kiwi Inc., în prezent directorul tehnic al start-up-ului.

La patru luni după ce le-a venit ideea dezvoltării platformei, cei doi au renunţat la joburi şi şi-au investit economiile de 30.000 de dolari în start-up-ul Zilingo. În anul fiscal încheiat la 31 martie 2017, veniturile Zilingo s-au situat la 1,3 milioane de dolari, iar un an mai târziu, în martie 2018, acestea au crescut de 12 ori, potrivit informaţiilor transmise de companie. Zilingo le oferă comercianţilor din Asia de Sud-Est care sunt prezenţi online posibilitatea de a-şi lista produsele în cadrul platformei pentru a le vinde direct către clienţi.