Producătorul de lactate Comalat din Teleorman, deţinut de antreprenorul Petre Filip, investeşte în retehnologizarea fabricii pentru a intra în comerţul modern

Autor: Mădălina Dediu Panaete 18.02.2019

 „Comerţul tradiţional scade şi de aceea astăzi este vital să fii în marile reţele.”



Comalat, producător de lactate din judeţul Teleorman dezvoltat de antreprenorul Petre Filip, investeşte în acest an jumătate de milion de euro în retehnologizarea fabricii, compania vizând extinderea în marile reţele de magazine. În prezent, produsele Comalat sunt prezente în reţeaua de hipermarketuri Cora, în magazine din comerţul tradiţional şi în magazinul propriu al companiei de la fabrică.

„Ne dorim să intrăm în marile reţele de magazine. Practic, constat că este vital să fii prezent în marile reţele de magazine. Comerţul modern câştigă tot mai mult teren pe piaţă. Deja avem un proiect în derulare pentru retehnolo­gizare, astfel încât să asigurăm realizarea pro­duselor sub prezentarea pe care o ve­dem în marile reţele”, a spus antre­pre­norul pentru ZF.