Magazinul online evoMAG, fondat de Mihai Pătraşcu, estimează pentru 2019 o creştere de 20% a afacerilor, până la 25 milioane euro

Autor: Roxana Rosu 19.02.2019

Magazinul online evoMAG, fondat de Mihai Pătraşcu în 2005, estimează pentru acest an o creştere de circa 20% a afacerilor, până la 25 milioane euro, prin dezvoltarea categoriilor de produse existente, crearea unora noi şi îmbunătăţirea serviciilor.

Totodată, evoMAG estimează pentru anul acesta o creştere semnificativă a categoriilor de produse din segmentul HEALTH, destinate sănătăţii şi menţinerii unui stil de viaţă sănătos. Iar aici intră produsele din categoria electrocasnicelor mici, spre exemplu, sau cele pentru monitorizarea stării de sănătate.

„Observăm o tendinţă accentuată spre achiziţia de produse dedicate unui stil de viaţă sănătos şi o preocupare din ce în ce mai mare a românilor în această direcţie. Dacă luna trecută am observat o preferinţă a clienţilor noştri către produse destinate întreţinerii sănătăţii, în special din categoria sport şi fitness, luna aceasta vedem un interes crescut către electrocasnice mici, către acele produse care pot înlesni, spre exemplu, prepararea de mâncăruri sănătoase, de sucuri naturale, de piureuri de fructe şi legume etc.”, spune Mihai Pătraşcu, CEO evoMAG