ZF Live. Bogdan Badea, CEO al eJobs: „Dacă plăteşti peste media pieţei şi eşti o companie nouă, ai toate şansele să găseşti angajaţi. În general, românilor le place să muncească mai mult pentru companii străine.“

Autor: Alexandra Cepăreanu 20.02.2019

Platforma de recrutare online eJobs a încheiat anul 2018 cu afaceri de 9,6 milioane de euro, în creştere cu 20% faţă de 2017, şi o marjă de profit de 50%. Planurile pentru anul în curs vizează majorarea cifrei de afaceri cu 30%, creştere generată de lansarea programului dedicat specialiştilor în resurse umane care vor să profeseze în domeniul employer branding (brand de angajator), prin semnarea unui parteneriat cu Universum, cea mai mare companie de gen la nivel global.

„Ţinta pentru acest an este o creştere de 30% a cifrei de afaceri, care nu vine doar din principala linie de business, care rămâne postarea de anunţuri, ci va fi generată de celelalte linii de business pe care le-am lansat anul trecut, precum comparatorul de salarii Paylab.ro, linia de evenimente dedicate oamenilor de HR şi parteneriatul cu Universum, o companie din Suedia care a venit pe piaţă cu conceptul de employer branding - promovarea brandului de angajator, pentru că în acest moment, dacă vrei să atragi candidaţi trebuie să te promovezi înainte ca angajator, trebuie să ştii să te vinzi, să ştii marketing, să ştii PR, să faci o demografie, să te duci către candidaţi ca să vezi ce caută ei pe piaţă. Este mult mai complex decât un departament de HR“, a spus Bogdan Badea, CEO al eJobs.