Start-up-ul spaniol Glovo a lansat operaţiunile şi la Cluj-Napoca, al doilea oraş din România în care este disponibilă aplicaţia

Autor: Ioana Nita 20.02.2019

Aplicaţia Glovo, care le permite utilizatorilor de smartphone-uri să comande direct de pe mobil orice îşi doresc, este disponibilă acum şi în Cluj-Napoca, acesta fiind al doilea oraş din România în care start-up-ul spaniol, înfiinţat în 2015 la Barcelona, şi-a lansat operaţiunile. Glovo a intrat pe piaţa locală în mai anul trecut, aplicaţia fiind disponibilă până acum doar în Capitală, unde, în primele 7 luni de activitate, start-up-ul a intermediat vânzarea a peste 300.000 de produse în valoare totală de circa 7,5 milioane lei.

„În afara faptului că această lansare mar­chează începutul expansiunii noastre în România, faptul că în Cluj-Napoca există peste 500 de start-up-uri şi peste 1.300 de companii din zona de IT&C ne face să simţim că suntem în locul potrivit, împreună cu oameni şi companii care au acelaşi ADN ca şi noi. Viziunea noastră este să punem la dispoziţia tuturor comoditatea pe care o aduce această tehnologie dezvoltată de noi, care conectează utilizatorul cu între­gul oraş şi care creează o oportu­nitate pentru mii de gloveri să îşi mă­rească veniturile“, a declarat Victor Răcariu, directorul general al Glovo România.