Şase români au dezvoltat o reţea de socializare axată pe fashion, proiect în valoare de 1,2 mil. euro. Aplicaţia mobilă, numită RedCarpet, a ajuns în câteva luni la peste 10.000 de utilizatori
Un grup de şase români - Adrian Mazilu, Cosmin Ionica, Alexandru Emanuel Zainea, Andrei Cosmin Fifiita, Alexandru Farcaş şi Laurenţiu Murgu - au dezvoltat o aplicaţie mobilă axată pe fashion, proiect care în prezent este evaluat la 1,2 mil. euro, conform auditului intern realizat de fondatori. Aplicaţia, numită RedCarpet, este o reţea de socializare dedicată pasionaţilor de modă, aceasta atrăgând de la lansarea sa în noiembrie anul trecut şi până în prezent peste 10.000 de utilizatori.
„În câteva luni aplicaţia a depăşit 10.000 utilizatori, mai mult de 90% fiind români. Am ales să lansăm un proiect pilot în România, iar apoi să ne extindem organic şi în alte zone. Credem că România stă foarte bine la aceste două capitole: modă şi distracţie. Evident, ne este mult mai uşor să începem «de acasă». Din punctul de vedere al vârstei, predomină persoanele în jurul vârstei de 25 ani, majoritatea de sex feminin. Noi suntem încrezători că este doar o chestiune de timp până când ponderea celorlalţi va începe să crească“, a declarat pentru ZF Adrian Mazilu, cofondator şi CEO în cadrul RCAPPS Limited (Cipru), compania care administrează aplicaţia RedCarpet. Care sunt însă funcţionalităţile aplicaţiei şi cui se adresează? RedCarpet se adresează utilizatorilor pasionaţi de modă, care atunci când postează o poză în aplicaţie pot eticheta produsele vestimentare pe care le poartă, indicând brandul acestora. Astfel, ceilalţi utilizatori pot face clic pe brandul etichetat şi pot fi direcţionaţi către magazinele brandurilor pentru a face cumpărături online.