eMarketer: În 2019 publicitatea online o va depăşi pe cea tradiţională în Statele Unite

Autor: Ioana Nita 22.02.2019

Bugetele alocate promovării în mediul online vor depăşi anul acesta investiţiile făcute în publicitatea tradiţională pe piaţa din SUA, acestea urmând să se majoreze cu 19,1%, până la 129,3 miliarde de dolari, potrivit unui studiu realizat de compania de cercetare de piaţă eMarketer.

Astfel, segmentul online va genera 54,2% din valoarea totală a pieţei de publicitate din SUA, în timp ce bugetele agregate pentru reclamele tradiţionale se vor situa la 109,5 miliarde de dolari (45,8%).

Din bugetele alocate promovării online, majoritatea vor merge către Google şi Facebook. Conform eMarketer, Google va avea o cotă de 37,2% anul acesta, mai mică decât în 2018 - 38,2%, iar cota Facebook va creşte uşor la 22,1%, de la 21,1% anul trecut.