Un start-up pe zi. Pasiunea pentru bijuterii şi călătorii a împins-o pe Maria Manoiu, un fost copywriter, să înfiinţeze businessul Metaphora, iar acum vinde bijuterii de peste 250.000 de euro pe an

Autor: Alexandra Cepăreanu 25.02.2019

„Am pornit businessul cu 28.000 euro investiţi în primul import de bijuterii din Maroc.“



Maria Manoiu a renunţat la o ca­rieră de zece ani de copywriter pentru a intra în lumea antre­pre­noriatului, iar în 2010 a înfiinţat brandul Metaphora printr-o investiţie de aproximativ 28.000 de euro în primul stoc de bi­juterii importate din Maroc, iar în pre­zent busi­nes­sul a ajuns la afaceri de 250.000 de euro, a spus pentru ZF fon­datoarea bran­dului Metaphora, care importă şi vinde pe piaţa locală bijuterii etnice autentice lucrate manual.

„Am pornit businessul cu 28.000 euro investiţi în primul import de bijuterii din Maroc. Pentru că la un business de acest gen stocul este crucial, iar bijuteriile pe care le vindem sunt lucrate integral manual, ceea ce ia foarte mult timp - în general durează între una şi şase luni ca o comandă să fie gata de export din ţara de origine către noi“.

Fondatoarea Metaphora a desco­perit bijuteriile Africii de Nord în 1998 când a ajuns în Cairo prin intermediul unei burse post universitare cu durată de un an.