Un start-up pe zi. Pasiunea pentru bijuterii şi călătorii a împins-o pe Maria Manoiu, un fost copywriter, să înfiinţeze businessul Metaphora, iar acum vinde bijuterii de peste 250.000 de euro pe an
„Am pornit businessul cu 28.000 euro investiţi în primul import de bijuterii din Maroc.“
Maria Manoiu a renunţat la o carieră de zece ani de copywriter pentru a intra în lumea antreprenoriatului, iar în 2010 a înfiinţat brandul Metaphora printr-o investiţie de aproximativ 28.000 de euro în primul stoc de bijuterii importate din Maroc, iar în prezent businessul a ajuns la afaceri de 250.000 de euro, a spus pentru ZF fondatoarea brandului Metaphora, care importă şi vinde pe piaţa locală bijuterii etnice autentice lucrate manual.
„Am pornit businessul cu 28.000 euro investiţi în primul import de bijuterii din Maroc. Pentru că la un business de acest gen stocul este crucial, iar bijuteriile pe care le vindem sunt lucrate integral manual, ceea ce ia foarte mult timp - în general durează între una şi şase luni ca o comandă să fie gata de export din ţara de origine către noi“.
Fondatoarea Metaphora a descoperit bijuteriile Africii de Nord în 1998 când a ajuns în Cairo prin intermediul unei burse post universitare cu durată de un an.