Lanţul de restaurante La Mama, dezvoltat de Cătălin Mahu, a încheiat 2018 cu afaceri de 4,4 mil.euro, în creştere cu 6%, şi vrea să reia dezvoltarea reţelei în afara Bucureştiului

Autor: Roxana Rosu 27.02.2019

Lanţul La Mama, ce operează în prezent şase restaurante în Bucureşti, a înregistrat în 2018 o cifră de afaceri de peste 4,4 milioane de euro, în creştere cu circa 6%, şi are în plan extinderea reţelei şi în alte oraşe, în condiţiile în care în Capitală este din ce în ce mai greu de găsit spaţii comerciale adecvate.

Lanţul La Mama a fost lansat în urmă cu 20 de ani de antreprenorul Cătălin Mahu, una dintre cele mai mari provocări de-a lungul timpului fiind lipsa forţei de muncă.

”În ultimii 10 ani, în care noi am operat două restaurante pe litoral, am reuşit să angajăm într-un sezon întreg maximum 10 oameni. De aceea, la fiecare început de vară am plecat din Bucureşti cu o echipă formată din cei 100 de oameni de care era nevoie ca să acoperim buna desfăşurare a întregii activităţi. Nereuşind să angajăm în ritmul în care ne era nouă necesar, am realizat că o soluţie mai bună ar fi să renunţăm la cele două restaurante care cumulau o cifră de afaceri de 700.000 de euro. Ştiam că fără o echipă constantă vom avea variaţii ale produselor şi serviciilor, iar clientul ne va sancţiona”, a declarat Cătălin Mahu.