Şeful Allview: Am oprit scăderea anul trecut. În primele două luni din 2019 veniturile au crescut cu 20%

Autor: Adrian Seceleanu 01.03.2019

Compania din Braşov a deschis o nouă linie de business, prin care oferă servicii de distribuţie pentru alte branduri, unul dintre primele contracte fiind semnat pentru televizoarele marca Schneider.



Compania Visual Fan, care vinde di­fe­rite gadgeturi sub brandul Allview, a înregistrat şi în 2018 o scădere a veniturilor, însă acest declin marchează finalul pe­rioadei de corecţie dură prin care a trecut firma din Braşov, după ce în primele două luni din 2019 vânzările au revenit din nou pe creştere.

„Am scăzut în aceşti doi ani, nu avem ce face, aceasta este piaţa. Ne aşteptam la această evoluţie, am văzut şi noi ce s-a întâm­plat şi pe alte pieţe. Am reuşit însă să oprim scă­derea. În primele două luni din 2019 veni­turile Allview au crescut cu 20% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior“, a de­clarat pentru ZF Lucian Peticilă, director ge­neral şi proprietar al Visual Fan, într-un interviu acordat la Barcelona, unde com­pania participă la târgul Mobile World Congress în standul României.