UPC România a avut venituri de 669 mil. lei în 2018, în creştere cu 7% faţă de anul precedent
După opt ani de zile de creştere neîntreruptă, în ultimul trimestru din 2018 compania de cablu a pierdut pentru prima oară clienţi pe piaţa de internet fix în raport cu trimestrul anterior.
Veniturile companiei de cablu UPC România, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de comunicaţii fixe şi TV de pe piaţa locală, au înregistrat în 2018 o creştere de 6,6% până la 668,7 mil. lei, conform datelor anunţate de operator. UPC este parte a gigantului american Liberty Global, dar urmează să devină parte a grupului britanic Vodafone, după ce Comisia Europeană va aproba tranzacţia, decizie aşteptată la jumătatea acestui an.
În 2018, UPC România a înregistrat o creştere anuală a bazei de abonamente (unităţi generatoare de venituri - RGU) de 2%, adăugând 35.300 noi abonamente. Numărul de clienţi a scăzut uşor la 966.000, conform datelor Liberty Global.