Radu Vîlceanu, ContentSpeed: Relaţiile comerciale între companii sunt în valoare de 45 mld. euro şi doar 1% sunt online. „Avem o cerere foarte mare din partea de industrie, iar potenţialul de creştere pe acest segment este imens.“

Autor: Ioana Nita 06.03.2019

Compania locală ContentSpeed, specializată în dezvoltarea de soluţii software pentru piaţa de comerţ electronic, intră puternic pe segmentul online „business to business“ (B2B) prin lansarea unei noi versiuni a soluţiei dedicate firmelor locale de distribuţie, în condiţiile în care în prezent doar 1% din rulajul din acest domeniu este generat în mediul online, piaţa fiind estimată per total la peste 45 miliarde de euro. Com­pania a investit câteva sute de mii de euro pentru dezvoltarea noului portal B2B.

„Noi lucrăm la soluţii B2B de zece ani, însă acum am lansat un produs standard de portal B2B pentru că în prezent companiile de distribuţie au nevoie mai mult decât oricând să-şi reducă costurile. Sunt companii de distribuţie care au sute de agenţi şi au nevoie de eficientizare în zona de vânzări iar un portal B2B le permite automatizarea pre­luării comenzilor“, a declarat pentru ZF, Radu Vîlceanu, fondator şi CEO al Con­tentSpeed. Compania, înfiinţată în 2003, a realizat în ultimii zece ani peste 40 de proiecte B2B de e-commerce pentru jucători mari de pe piaţa locală de distribuţie, cum ar fi ELBI Electric, Bere Băuturi Bucureşti, Wuerth Ro­mania, Amigo & Intercost, Blade Motors sau Teraplast.