Bilanţul CSALB după trei ani. Peste 700 de cazuri soluţionate favorabil pentru clienţii băncilor şi 1,4 mil. euro obţinuţi în favoarea consumatorilor

Autor: Claudia Medrega 06.03.2019

Peste 2.000 de clienţi ai băncilor au ales, în ulti­mii trei ani, să nu mai meargă în instanţă pentru rezolvarea problemelor cu băncile, ci au ape­lat la Centrul de Soluţionare Alternativă a Liti­giilor în Domeniul Bancar (CSALB), iar un nu­măr de peste 700 de cazuri au fost soluţionate fa­vo­rabil pentru consumatori şi 1,4 mil. euro au fost obţi­nuţi din negocieri, în beneficiul con­su­matorilor, potrivit informaţiilor transmise de instituţie.

Dacă în 2016 CSALB înregistra 235 de cereri din partea consumatorilor, numărul acestora  s-a dublat în 2017, la 505 cereri, iar anul trecut consu­matorii au trimis către CSALB aproape 1.300 de cereri pentru soluţionarea diferitelor neînţelegeri în relaţia cu băncile sau IFN-urile.