Magazinul online Mamaboutique.ro: Valoarea medie a unei comenzi a crescut cu 18% în 2018, la 450 lei

Autor: Ioana Nita 11.03.2019

Printre cele mai vândute produse se numără rochiile pentru ocazii şi coşurile pentru bebeluşi.



Magazinul online Mamaboutique.ro, specializat în comercializarea de produse vestimentare pentru femeile însărcinate, a înregistrat în 2018 vânzări în creştere, valoarea medie a unei comenzi ajungând la 450 lei, cu 18% mai mult faţă de 2017. Cifra de afaceri a înregistrat însă o creştere anuală mai mare, de 20%, situându-se astfel la 130.000 euro. 

„Cifra de afaceri a crescut cu apro­xi­mativ 20% faţă de anul pre­cedent atin­gând 130.000 euro. Creş­terea s-a da­torat diversificării gamei de produse şi lansării concept store-ului din Bucu­reşti. Odată cu deschiderea concept store-ului de 130 mp anul trecut, în iulie, am lansat şi patru game noi de produse. Rochiile de ocazie pentru gravide sunt noile vedete ale ma­ga­zi­nului, (…) parte­ne­rii noştri fiind şi fur­ni­zori ai Casei Regale din Marea Brita­nie“, a declarat pen­tru ZF Clau­dia Ştirbei, fondatoarea Mamaboutique.ro. Ea a înfiinţat maga­zinul online în 2009, acesta fiind admi­nis­trat de compania Wow Mom SRL, în care este acţionar alături de soţul ei - George Ştirbei.