Bento, furnizor de soluţii soft: Investiţiile în digitalizare şi automatizare cresc când presiunea pe profit e mai mare

Autor: Roxana Petrescu 13.03.2019

Furnizorii de soluţii soft pentru domeniul energetic cred că presiunea pe profitabilitate, care vine odată cu schimbările fiscale introduse recent, s-ar putea transforma într-o oportunitate pentru ei, acestea fiind momentele în care companiile devin foarte interesate de investiţii în digitalizare şi automatizare.



„Tradiţional şi gândind în afara sferei domeniului energetic, digitalizarea şi automa­tizarea sunt direcţii care aduc eficienţa şi deci măresc profitabilitatea companiilor care le îmbrăţişează. Aşadar, istoric, în momentele în care au existat presiuni pe companii (din diverse domenii) de a fi mai profitabile s-au observat creşteri ale investiţiilor în digitalizare şi automatizare“, spune Vlad Bodea, managing partner în cadrul Bento, un business care livrează soluţii soft personalizate către clienţi din domeniul energetic, dar şi către firme precum Apa Nova, Adrem Invest sau SIFI TM Agro - Siloz Carani, cel mai mare hub logistic pentru produse agricole din vestul României.

Bento, înregistrată la Registrul Comeţului cu denumirea 2B Intelligent Soft, a terminat anul 2017, ultimul an pentru care sunt dispo­nibile date la Ministerul Finanţelor, cu un business de peste 7 milioane de lei, cu o marjă a profitului net de circa 20% şi cu 23 de angajaţi.