Producătorul polonez care deţine Tymbark şi Bucovina investeşte 10 milioane de euro într-un nou depozit în Vatra Dornei

Autor: Mădălina Dediu Panaete 13.03.2019

Grupul polonez Maspex, care pe plan local produce branduri precum Tymbark, Bucovina şi Salatini, a investit anul trecut peste 70 mil. lei (peste 15 mil. euro) într-o linie de am­ba­lare aseptică la fabrica din Vălenii de Munte, astfel că so­cietatea a lansat o nouă gamă de pro­du­se, Tymbark la pet pă­trat. De ase­menea, în fabrica din Giur­giu, compania a investit 5,5 mi­lioa­ne de euro în spaţiile de producţie şi de­pozitare, investiţie care susţine in­tra­rea într-un nou segment de piaţă - apă de izvor La Vitta.

„La Vatra Dornei, avem planifi­ca­te investiţii de 10,5 milioane de euro pen­tru crearea unui nou spaţiu de depo­zitare în vecinătatea fabricii în care se îmbuteliază apa Bucovina. Pro­iectul este în curs şi are ca termen de finalizare primăvara acestui an“, a spus Ioana Vişean, director de comunicare în cadrul Maspex România.

Grupul Maspex, care are 1.800 de angajaţi,  deţine şi compania Rio Buco­vi­na, care are în portofoliu apa Buco­vi­na, una dintre cele mai vândute bran­duri de pe segmentul de apă minerală naturală.

Ioana Vişean spune că rezultatele financiare de anul trecut nu sunt defi­ni­ti­vate, dar afirmă că „comparând pri­mele nouă luni ale anului 2018 cu anul an­terior, există o creştere susţinută în toate categoriile pe care le deţinem în portofoliu“.

Maspex România a avut în 2017 (ultimele date disponibile) o cifră de afaceri de 409 milioane de lei (circa 90 mil. euro), un profit net de peste 23 mil. lei, conform datelor de la Ministerul de Finanţe. Rio Bucovina a raportat un business de 164 mil. lei (35 mil. euro) în acelaşi an.