Producătorul polonez care deţine Tymbark şi Bucovina investeşte 10 milioane de euro într-un nou depozit în Vatra Dornei
Grupul polonez Maspex, care pe plan local produce branduri precum Tymbark, Bucovina şi Salatini, a investit anul trecut peste 70 mil. lei (peste 15 mil. euro) într-o linie de ambalare aseptică la fabrica din Vălenii de Munte, astfel că societatea a lansat o nouă gamă de produse, Tymbark la pet pătrat. De asemenea, în fabrica din Giurgiu, compania a investit 5,5 milioane de euro în spaţiile de producţie şi depozitare, investiţie care susţine intrarea într-un nou segment de piaţă - apă de izvor La Vitta.
„La Vatra Dornei, avem planificate investiţii de 10,5 milioane de euro pentru crearea unui nou spaţiu de depozitare în vecinătatea fabricii în care se îmbuteliază apa Bucovina. Proiectul este în curs şi are ca termen de finalizare primăvara acestui an“, a spus Ioana Vişean, director de comunicare în cadrul Maspex România.
Grupul Maspex, care are 1.800 de angajaţi, deţine şi compania Rio Bucovina, care are în portofoliu apa Bucovina, una dintre cele mai vândute branduri de pe segmentul de apă minerală naturală.
Ioana Vişean spune că rezultatele financiare de anul trecut nu sunt definitivate, dar afirmă că „comparând primele nouă luni ale anului 2018 cu anul anterior, există o creştere susţinută în toate categoriile pe care le deţinem în portofoliu“.
Maspex România a avut în 2017 (ultimele date disponibile) o cifră de afaceri de 409 milioane de lei (circa 90 mil. euro), un profit net de peste 23 mil. lei, conform datelor de la Ministerul de Finanţe. Rio Bucovina a raportat un business de 164 mil. lei (35 mil. euro) în acelaşi an.