Compania care îmbuteliază AQUA Carpatica şi-a majorat cu 50% profitul în 2018

Autor: Mădălina Dediu Panaete 14.03.2019
Carpathian Springs, compania care se ocupă de îmbutelierea brandului de apă minerală naturală AQUA Carpatica, a terminat anul 2018 cu un profit net de 53,6 milioane de lei (peste 11 mil. euro), în creştere cu aproape 50% faţă de anul precedent, arată calculele ZF pe baza datelor de la Ministerul de Finanţe. Şi cifra de afaceri a îmbuteliatorului s-a majorat anul trecut. Astfel, compania a ajuns la o cifră de afaceri de 229 de milioane de lei (aproape 50 mil. euro), plus 23% faţă de nivelul înregistrat în 2017. Carpathian Springs reflectă exclusiv producţia brandului AQUA Carpatica.

Carpathian Springs vinde apoi către Valvis Holding Distribution. Aceasta din urmă este cea care vinde către retaileri, parteneri de export sau jucători din HoReCa, conform informaţiilor furnizate anterior de Jean Valvis. Antreprenorul spunea recent în cadrul emisiunii de business ZF Live că brandul AQUA Carpatica, lider pe segmentul de apă minerală plată, dar prezent şi pe segmentul de apă carbogazoasă, a înregistrat vânzări de aproximativ 75 milioane euro în 2018, pe fondul unui consum ridicat şi al dezvoltării brandului pe o poziţie premium şi în pieţe externe. Piaţa apelor îmbuteliate (apă minerală naturală, de izvor etc.) se ridică la circa 500 mil. euro anual, conform ultimelor date.