Nemţii de la Gothaer anunţă un nou plan pentru România: un nou model de afaceri şi atingerea pragului de break-even

Autor: Roxana Rosu 14.03.2019

Compania de asigurări Gothaer a anunţat că dezvoltă în prezent pe piaţa din România un nou model de afaceri şi un plan de afaceri pe 3 ani, principalul obiectiv fiind atingerea pragului de break-even, după ce la finele anului trecut informa piaţa despre „o aşezare ordonată“ a operaţiunilor din România şi concentrarea resurselor pe piaţa mamă. 

Asigurătorul are un nou CEO, Leslie J. Breer (sub rezerva aprobării de către Autoritatea de Supraveghere Financiară), şi va avea în următoarele săptămâni şi un nou CFO.

Fostul director general, Anca Băbăneaţă, care a condus compania din 2013, de la intrarea nemţilor pe piaţă locală, a decis să plece de la data de 11 aprilie 2019. La finele anului trecut, compania a anunţat „o aşezare ordonată“ a operaţiunilor din România şi concentrarea resurselor pe piaţa mamă. 

“Credem că orice companie trebuie să facă un pas în lateral din când în când pentru o retrospectivă asupra activităţii sale, în scopul alinierii acesteia cu condiţiile economice actuale şi totodată cu aşteptările acţionarilor săi. Din acest motiv, Gothaer a început să îşi analizeze portofoliul, liniile de business, costurile şi performanţa companiei în general, pentru a-şi modela dezvoltarea viitoare pe piaţa locală. Obiectivul nostru principal este să atingem pragul de break-even, iar pentru acest lucru avem toate mijloacele necesare şi o mare experienţă în România”, a declarat Dr. Christopher Lohmann, CEO Gothaer Allgemeine AG şi Preşedinte al Consiliului de Administraţie Gothaer Asigurări Reasigurări.