Producătorul Ursus şi Timişoreana a demarat un program de recrutare de tineri în departamentele comercial, tehnic şi financiar

Autor: Mădălina Dediu Panaete 14.03.2019

Ursus Breweries, liderul pieţei  de bere, a lansat în luna martie programul Graduate Trainee „Brew Your Future” destinat studenţilor în ultimul an de studiu, tinerilor absolvenţi de studii superioare şi masteranzilor. Astfel, Ursus Breweries urmăreşte să recruteze tineri care se află la începutul carierei pentru şase posturi disponibile în departamentul comercial şi şase în departamentul tehnic. Rolurile cu specific tehnic sunt în fabricile Ursus Breweries din Braşov, Buzău şi Timişoara. Suplimentar, prin intermediul programului, compania urmăreşte recrutarea şi a doi noi colegi în departamentul financiar.

Perioada de recrutare pentru cele 14 poziţii de Graduate Trainee este deschisă până la finalul lunii mai, iar cei selectaţi se vor alătura echipei companiei în vara acestui an.

„Programul Graduate Trainee „Brew Your Future” este calea prin care Ursus Breweries recrutează şi pregăteşte anual noi specialişti pentru roluri cheie, dar şi o oportunitate pentru tineri care aspiră la o carieră într-o industrie dinamică precum industria berii. Experienţa ediţiilor precedente ne arată că tinerii care parcurg acest program pun altfel bazele viitoarei lor cariere în cadrul companiei şi au o dezvoltare profesională consistentă”, a declarat Robert Uzună, vicepreşedinte corporate affairs Ursus Breweries.

Programul Graduate Trainee are o durată de un an. Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România şi are în portofoliu mărci precum Ursus, Timişoreana, Ciucaş, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Stejar, Azuga, Pilsner Urquell, Meantime, Asahi Super Dry, St. Stefanus şi Kingswood.