Diverta investeşte 300.000 de euro şi deschide pe Lipscani primul concept store al reţelei

Autor: Alexandra Cepăreanu 15.03.2019

Reţeaua Diverta îşi extinde liniile de business prin deschiderea primului concept store al reţelei, care pe lângă zonele consacrate - Carte, Papetărie, Cadouri, Jocuri şi Jucării -aduce în noul magazin Diverta Lipscani zone de relaxare şi de citit, dar şi o zonă dedicată turiştilor care cuprinde suveniruri cu specific românesc.

„Diverta Lipscani este un concept store care le va oferi oamenilor încă un motiv să viziteze Centrul Vechi. Pe lângă gama completă de produse şi servicii, Diverta Lipscani este o destinaţie de cadouri şi un loc în care îţi poţi petrece timpul liber, fie că preferi să citeşti, să savurezi o cafea, să urmăreşti un spectacol de teatru sau să experimentezi realitatea virtuală”, a spus Amalia Buliga, CEO Diverta, în cadrul evenimentului de deschidere a noului magazin Diverta.

Investiţia iniţială în amenajarea noului magazin s-a ridicat la suma de 300.000 de euro. Noua locaţie este deschisă pe o suprafaţă de 2.500 de metri pătraţi care se întinde pe patru niveluri -subsol, parter, etaj 1 şi etaj 2.

Magazinul Diverta se află la parter şi la etajul 1, ocupând o suprafaţă de 1.600 mp, iar la etajul doi se află cafeneaua Artist Café – 300 mp- unde se vor organiza evenimente culturale.

„La subsol se va afla, începând din luna mai, un spaţiu dedicat realităţii virtuale, pus în funcţiune de către Gateway VR Studio, care se va întinde pe 200 de metri pătraţi.”

Diverta Lipscani este primul magazin inaugurat anul acesta de reţea, făcând parte dintr-o serie de noi deschideri planificate pentru 2019.

„Anul acesta vom mai deschide trei librării, două în Cluj-Napoca şi încă una în Bucureşti. Nu ştim încă în câte magazine Diverta se va regăsi zonele de relaxare şi de citit pentru că asta decidem în funcţie de spaţiul pe care îl avem la dispoziţie. În Piaţa Unirii din Cluj o să facem un concept similar.”