O piaţă de 300 mil. lei se aglomerează: brandul Măgura intră pe piaţa croissantelor

Autor: Mădălina Dediu Panaete 18.03.2019

♦ Două companii antreprenoriale, Boromir Râmnicu-Vâlcea şi Derpan Galaţi, au atacat în ultimii ani această piaţă dominată de brandul 7Days al grupului grec Chipita.



Kandia Dulce, cel mai mare pro­du­cător de ciocolată de pe plan local, a lan­sat croissantul Măgura şi intră astfel pe o categorie estimată de com­panie la peste 20.000 de tone pe an.

Cu o istorie de aproape 50 de ani pe piaţa românească, Măgura, prima prăjiturică ambalată din România, lider de piaţă în categoria de mini­prăji­turi cu peste 47 milioane de bucăţi vân­du­te, face acest pas în categoria de crois­sante cu încrederea pe care i-o dă ex­pertiza de crea blaturi şi creme din anii 1970. Măgura Croissant vine cu o gamă formată din 6  sortimente de 65g“, a spus Dragoş Militaru, CEO al Kandia Dulce.