Magazinul online Floria.ro a generat vânzări de 6,5 mil. lei în 2018 - 30% din afacerile consolidate ale grupului

Autor: Ioana Nita 20.03.2019

Magazinul online Floria.ro, parte din grupul cu acelaşi nume, a înregistrat în 2018 venituri de 6,5 milioane lei, generând astfel 30% din afacerile consolidate la nivel de grup - 22 milioane de lei, care au înregistrat o creştere de 35% faţă de 2017. „Comanda medie a fost constantă în ultimii ani. Creşterile pe care le avem provin din atragerea de noi clienţi şi fidelizarea clienţilor actuali, care trimit flori mai des“, a declarat Marina Popescu, directorul general al Floria.ro. 

Mai mult de jumătăte din traficul înregistrat anul trecut pe Floria.ro - (66%), a provenit de pe dispozitivele mobile, vânzările primite de pe acestea crescând cu 33% comparativ cu 2017. „Anul acesta ne îndreptăm şi mai mult atenţia către optimizarea site-ului şi creştere sustenabilă. Lucrăm deja la îmbunătăţirea fluxului de achiziţie şi avem în plan schimbări ale versiunii de mobil, pentru adaptarea acesteia la comportamentul actual de consum. Promptitudinea serviciilor, alături de designul buchetelor, calitatea şi prospeţimea florilor sunt punctele pe care alocăm resurse permanent“, a precizat ea.