Daniel Rusen, director marketing şi operaţiuni Microsoft România: 85% dintre companiile din România sunt pregătite să inoveze folosind inteligenţa artificială. În realitate, doar 25% dintre aceste companii au început să fac paşi în direcţia aceasta

Autori: Alexandra Cepăreanu , Mircea Nica 21.03.2019

„Cred că dacă companiile de profil investesc mai mult în educarea publicului, în traininguri pentru persoanele interesate, România va prinde din urmă celelalte ţări în ceea ce priveşte adopţia de inteligenţă artificială.“



Aproximativ 85% dintre companiile româneşti sunt pregătite să adopte tehnologia de inteligenţă artificială, însă doar 25% dintre acestea au început să facă paşi în această direcţie, potrivit lui Daniel Rusen, director marketing şi operaţiuni în cadrul Microsoft România, subsidiara locală a companiei americane cu acelaşi nume - unul dintre cei mai mari furnizori globali de software, servicii şi echipamente de IT la nivel global.

„În zona de organizaţii, în mo­mentul de faţă, 85% dintre companii sunt pregătite să inoveze folosind inteligenţa artificială. În realitate, 25% dintre aceste companii au început să facă paşi în direcţia aceasta.“