Giganţii din moda mass-market în frunte cu H&M şi Zara au un nou competitor puternic: second-hand-urile

Autor: Cristina Roşca 21.03.2019

Pe piaţa din SUA vânzările brandurilor mass-market sunt evaluate la 35 mld. dolari, iar cele de haine la mâna a doua au ajuns la 28 mld. dolari. Pe piaţa din România nu există cifre privind vânzările magazinelor second-hand.

Retailerii din moda mass-market, printre care se numără giganţii H&M şi Zara, nu se mai luptă doar între ei pentru clienţi, ci trebuie să facă faţă unui competitor tot mai puternic, şi anumele magazinele de tip second-hand, adică cele care vând haine la mâna a doua, afirmă postul TV american CNBC. Aceasta citează un raport ce oferă date privind piaţa americană, una dintre cele mai mari din lume. Aici, vânzările brandurilor mass-market sunt evaluate la 35 mld. dolari, pe când cele de haine la mâna a doua au ajuns la 28 mld. dolari.