Studiu: Piaţa de eCommerce ar putea creşte anul acesta cu 30%, pe fondul creşterii încrederii consumatorilor şi a puterii de cumpărare

Autor: Roxana Rosu 21.03.2019

Piaţa de eCommerce din România ar putea creşte anul acesta cu aproximativ 30%, pe fondul încrederii mai mari a consumatorilor români în comerţul online şi a creşterii puterii de cumpărare, potrivit estimărilor VTEX, furnizor global de soluţii eCommerce în cloud.

„O schimbarea a mentalităţii în rândul jucătorilor din eCommerce-ul românesc este atât de necesară în contextul global actual. Pentru a oferi cea mai bună experienţă generaţiei Millennials, pentru a transforma clienţii în promotori şi a creşte loialitatea acestora, companiile trebuie să investească mai mult în tehnologie, care este nucleul oricărei strategii omnichannel. Tehnologia nu este un cost, ci o investiţie. Retailerii din România care identifică şi adoptă această mentalitate, specifică pieţelor mature, vor avea un avantaj competitiv uriaş şi şanse mari de a se evidenţia şi a atrage, astfel, mai mulţi clienţi”, spune Rafael Campos, Sales VP pentru Europa la VTEX.