Andrei Dunuţă, Selftrust Academy: Abilitatea de a face prezentari in public a devenit necesară, nu mai este doar un "soft skill"

Autor: Cristina Bellu 25.03.2019

Creativitatea şi persuasiunea sunt cele două abilităţi pe care companiile le-au căutat cel mai mult la candidaţi în 2018, urmate de colaborare şi adaptabilitate, a spus Andrei Dunuţă - Sales & Public Speaking Trainer, Selftrust Academy, prezent în cadrul evenimentului ZF HR Trends 2019.

Creativitatea şi persuasiunea sunt cele două abilităţi pe care companiile le-au căutat cel mai mult la candidaţi în 2018.

Alte declaraţii:

Statistic, peste 25% din veniturile înregistrate în America sunt datorate abilităţilor retorice, de persuasiune.

Suma anuală pe care o câştigă un programator în Sillicon Valley variază între 40.000 şi 80.000 de euro, în timp ce un programator care are abilităţi de vânzare şi prezentare în public ajunge la 120.000 de doalri pe an.

Abilitatea de a face prezentari in public a deveit un must have, nu mai este doar un soft skill. Liderii din organizatii nu sunt neaparat cei care sunt cei mai expusi.

În topul piramidei, să vinzi o idee este cea mai scumpă meserie.

Cei mai buni speakeri din organizatii nu sunt managerii, ci colegii lor.

Cei mai buni speakeri cu care am lucrat sunt cei care au raspuns cu “Da” la intrebarea ”Esti in stare?”

Prin training poate sa dispara teama de a vorbi in public. E nevoie sa facem primul metru de autostradă in domeniul nostru.