Producătorul de suplimente alimentare Alevia şi-a majorat vânzările cu 10% în 2018, ajungând la5,9 mil. euro

Autor: Georgiana Mihalache 26.03.2019

Compania din Fălticeni (judeţul Suceava) are 190 de angajaţi şi este un business de familie aflat deja la a doua generaţie.



Alevia, brandul românesc de su­pli­mente alimentare şi ceaiuri înfi­inţat în urmă cu 25 de ani, a încheiat anul 2018 cu afaceri de 5,9 mi­lioane de euro (peste 27 milioane de lei), în creştere cu 10% faţă de anul anterior.

Anul trecut com­pania a adăugat noi produse în ga­ma de suplimente alimentare şi cea­iuri, având în prezent 340 de produse în portofoliu.

„În 2018, am finalizat toate lucră­rile pentru spaţiile noi de producţie şi depozitare, având o suprafaţă totală de 3.000 mp. Investiţia s-a ridicat la o valoare de 2 milioane de euro şi a vizat dezvoltarea capacităţii de producţie, dar şi retehnologizarea secţiilor deja existente“, a spus pentru ZF Florin Mitocaru, directorul general al Alevia.