Producătorul de suplimente alimentare Alevia şi-a majorat vânzările cu 10% în 2018, ajungând la5,9 mil. euro
Compania din Fălticeni (judeţul Suceava) are 190 de angajaţi şi este un business de familie aflat deja la a doua generaţie.
Alevia, brandul românesc de suplimente alimentare şi ceaiuri înfiinţat în urmă cu 25 de ani, a încheiat anul 2018 cu afaceri de 5,9 milioane de euro (peste 27 milioane de lei), în creştere cu 10% faţă de anul anterior.
Anul trecut compania a adăugat noi produse în gama de suplimente alimentare şi ceaiuri, având în prezent 340 de produse în portofoliu.
„În 2018, am finalizat toate lucrările pentru spaţiile noi de producţie şi depozitare, având o suprafaţă totală de 3.000 mp. Investiţia s-a ridicat la o valoare de 2 milioane de euro şi a vizat dezvoltarea capacităţii de producţie, dar şi retehnologizarea secţiilor deja existente“, a spus pentru ZF Florin Mitocaru, directorul general al Alevia.