Studiu Mastercard şi PRIME Research: Plăţile digitale domină conversaţiile din social media

Autor: Adrian Seceleanu 26.03.2019

Totalul conversaţiilor în jurul plăţilor electronice de pe reţelele sociale a crescut cu 20% faţă de anul 2017, potrivit rezultatelor raportului Mastercard Digital Payments Study, dezvoltat în parteneriat cu PRIME Research şi care a analizat mai mult de 3,3 milioane de conversaţii din ultimul an care au avut loc pe mai multe canale de social media, inclusiv Facebook, Twitter, Instagram şi Weibo.

„Rezultatele studiului din acest an ne arată că interesul şi cererea pentru soluţiile de plată rapide şi sigure sunt în continuă creştere şi deja îmbrăţişate pe toate pieţele. Consumatorii sunt deschişi la acceptarea noilor tehnologii pentru mai multe tipuri de plăţi şi afirmă faptul că avansul tehnologic le dă mai multă încredere în plăţile efectuate cu telefonul mobil sau prin intermediul portofelelor digitale. Vom continua să asistăm la o creştere a ratei de adopţie a acestor modalităţi de plată şi pe teritoriul României, unde plăţile contactless au avut o creştere spectaculoasă în ultimii ani. Conform rezultatelor unor studii din anul trecut, România se clasează pe locul 5 în Europa şi locul 10 la nivel global în ceea ce priveşte numărul tranzacţiilor contactless înregistrate din totalul tranzacţiilor realizate la comercianţi”, a declarat Cosmin Vladimirescu, country manager al Mastercard pentru România.