Când nu se mai cumpără suficiente iPhone-uri, Apple vrea să se reinventeze. În căutarea de noi miliarde de dolari, Apple anunţă că intră pe piaţa TV, că va vinde carduri de credit şi că lansează o platformă online de gaming

Autor: Ştefan Stan 25.03.2019

Gigantul american Apple a lansat luni o tentativă să intre în industriile de divertisment şi de servicii financiare, anunţând lansarea unui serviciu de streaming TV, unui card de credit şi a unei platforme online de gaming, scrie Reuters. 

A doua cea mai valoroasă companie de tehnologie din lume a dezvăluit cel mai nou serviciu de televiziune, numit Apple TV+. Serviciul va difuza conţinut original, sub formă de seriale şi firme, pe o aplicaţie care va fi disponibilă pe cele 1,4 miliarde de dispozitive Apple din jurul lumii, precum şi pentru posesorii de Smart TV-uri şi pe alte dispozitive. 

Mutarea ar putea fi văzută ca un prim-pas înspre intrarea într-o industrie unde lideri sunt Netflix şi Amazon, deşi Apple a ales o abordare diferită, şi oferă şi canale precum HBO, Showtime sau Starz pe lângă conţinutul original. Aplicaţia prin care utilizatorii vor putea urmări - prin intermediul unei subscripţii - canale de televiziune, va fi disponibilă din mai, însă conţinutul original va începe să fie difuzat din toamnă. Gigantul nu a dat încă detalii legate de preţul abonamentelor. 

Pe lângă serviciul de streaming, Apple a introdus şi un card de credit şi o platformă de jocuri online, şi a adăugat sute de reviste şi publicaţii noi pe aplicaţia de ştiri. Mişcarea vine în contextul în care Apple se luptă cu pieţe saturate, şi cu o scădere a vânzărilor iPhone-urilor. Gigantul american încearcă să compenseze prin a-şi îndrepta o parte din atenţie şi spre sectorul serviciilor de subscripţie, care oferă un flux constant de venituri.