Cremeria Emilia a ajuns la o cifră de afaceri de 4 mil. euro în 2018 cu nouă magazine cu îngheţată

Autor: Florentina Niţu 31.03.2019

Cremeria Emilia, reţeaua de ma­ga­zine cu acţionariat româno-german, a ajuns în 2018 la venituri de 4 mi­lioa­ne de euro cu nouă locaţii, după trei ani de activitate.

Firma este administrată de Flavia-Ioa­na Maxim şi Ale­xan­dru Sautner, iar aso­cia­tul lor este Heinz Piskay.

„În 2018 am deschis două locaţii sezo­niere în Mamaia, de asemenea am deschis o nouă unita­te la Mega Mall. Piaţa de îngheţată se dezvoltă foarte mult. Am avut creşteri de 15-20% ale vân­zărilor pentru fiecare lo­caţie. Cifra de afaceri aproa­pe s-a dublat, ajungând la circa 4 mi­lioane de euro. A fost un an ex­celent din toate punctele de vedere“, spune Alexandru Sautner, admi­nistrator al businessului Cremeria Emilia.

În 2017, compania a avut afaceri de peste 2,3 milioane de euro, con­form datelor publicate de Ministerul Finanţelor, astfel că avansul din 2018 a trecut de 70%.

Cea mai bună locaţie din punc­tul de vedere al încasărilor a fost cea din Centrul Vechi, ur­mată de cea din centrul co­mercial Băneasa Shop­ping City din nor­dul Capitalei.

În cursul acestei luni, antrepre­nor­ii vor mai deschide o unitate în mallul Prome­na­da din Capitală. De altfel, Ale­xan­dru Saut­ner spune că au semnat un contract pentru deschiderea unei locaţii în mallul AFI Braşov şi sunt în discuţii cu un centru comercial din Oradea.