Distribuitorul de băuturi Amigo&Intercost din Harghita, afaceri de aproape 400 milioane lei în 2018

Autor: Mădălina Dediu Panaete 28.03.2019

Amigo&Intercost, companie distribuitoare de bău­turi din judeţul Harghita, a terminat anul 2018 cu o cifră de afaceri de peste 399 mil. lei (circa 86 mil. euro), în creştere cu aproape 5% faţă de anul anterior, arată datele de la Ministerul de Finanţe. Acesta este cel mai bun an din istoria companiei care distribuie atât mărcile proprii ale Amigo, cât şi branduri ale unor producători precum Vincon, Heineken, Cricova, Angelli şi Cramele Recaş.

Grupul Amigo a fost fondat la începutul anilor ’90, când compania cu acelaşi nume a început să producă băuturi într-o unitate din Miercurea-Ciuc.

Societatea Amigo, care are ca principal obiect de acti­vitate distilarea, rafinarea şi mixarea băuturilor, a avut anul trecut o cifră de afaceri de peste 32 de milioane de lei (7 mil. euro), arată datele de la Ministerul de Finanţe. De asemenea, pe lângă producţie şi distribuţie, sub brandul Amigo, grupul administrează şi o reţea de mai mult de zece magazine de tip supermarket în judeţele Harghita şi Covasna, conform datelor de pe site-ul Amigo. Primul magazin al companiei a fost deschis în 1994.